На умовах чинного законодавства товариства захисту прав споживача, товар придбаний в нашому інтернет-магазині Toys.com.ua підлягає обміну або поверненню протягом 14 днів з дня доставки, після укладення нашого сервісного центру, за умови, що було збережено його товарний вигляд і цілісність упаковки. Претензії приймаються протягом 3х днів після доставки.
Інтернет-магазин Toys.com.ua не несе відповідальності за затримки під час перевезення товарів, пов’язані з роботою Нової Пошти або Укрпошти. При цьому менеджери магазину зобов’язуються цілковито сприяти проясненню ситуації і прискорення процесу її вирішення.
Обов’язково перевіряйте товар при отриманні, оскільки він відправляється належної якості і, в разі пошкодження при транспортуванні, збиток повинен відшкодувати перевізник, але не крамниця.
При поверненні товару, крамниця повертає повну вартість товару, якщо в наявності немає аналогічного товару для обміну. При цьому сервісний центр нашої крамниці робить свій висновок про стан товару після повернення: товарний вид, працездатність механізму, наявність усіх деталей.
За умови обміну товару на підставі його несправності, заводського браку, неповної комплектації, поверхневих ушкоджень, не пов’язаних з використанням цього товару клієнтом, при висновку сервісного центру, при цьому, товар не був у використанні, доставка до нас і вторинна доставка клієнту здійснюється за рахунок інтернет-магазину.
Якщо клієнт хоче повернути товар без обміну, на підставі висновку нашого сервісного центру про його несправність, фабричний брак, неповна комплектація, поверхневі ушкодження, не пов’язані з використанням цього товару клієнтом, то за умови збереження цілісності упаковки, відшкодовується повна вартість товару. Але, в цих обставинах, первинна вартість доставки клієнту не відшкодовується. При цьому вартість доставки поверненого товару від клієнта назад до крамниці здійснюється за рахунок нашого інтернет-магазину.
У разі, якщо клієнт хоче повернути товар з причини, не пов’язаної з переліченими вище ситуаціями за висновком нашого сервісного центру, вартість товару повертається в повному обсязі, при цьому вартість доставки клієнту та доставки поверненого товару в наш інтернет-магазин не відшкодовується.
За умови самовивозу вартість товару відшкодовується повною мірою після висновку сервісного центру. Повернення грошових коштів проводиться на картку Приватбанку.
На підставі статей 13, 14 і 20 Закону України «Про захист прав споживача» нижчеперелічені товари належної якості обміну та поверненню не підлягають, а саме:
Також, товар вартістю менше 10 грн. обміну та поверненню не підлягає. Інтернет-магазин Toys.com.ua не надає послуги гарантійного обслуговування товару.
Інтернет-магазин Toys.com.ua зобов’язується не використовувати і не поширювати особисту інформацію користувачів, залишену ними в реєстраційній формі при оформленні замовлення.
Інтернет-магазин може запитати додаткову інформацію, а саме: прізвище, ім’я, адреса електронної пошти, точна адреса доставки. Вся інформація проходить суворий контроль конфіденційності.
Особиста інформація може використовуватися в цілях розповсюдження новин про акції або спеціальні пропозиції інтернет-магазину, чи для створення, в майбутньому, індивідуальної картки клієнта, для надання різних знижок в системі лояльності, передбаченої маркетинговим планом. Клієнт завжди може відмовитися від отримання такого роду інформації або участі у дисконтній системі.
Вся інформація, розміщена на сайті Toys.com.ua, є унікальною, включаючи фото та контент. Використання цієї інформації може бути виключно для перегляду і вибору товару. Використання даного контенту або поширення в комерційних цілях, розміщення на будь-яких інших інтернет-ресурсах або друкованих виданнях суворо заборонено згідно із законом України «Про авторське право».
Переглядаючи сторінки сайту або підтверджуючи згоду з умовами даної угоди, відвідувач автоматично дає зобов’язання не використовувати ніяку інформацію з сайту в комерційних цілях.