рус.  

Правила повернення товару

Як повернути гроші за товар або обміняти його?

Згідно діючого законодавства України Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються наступні вимоги:

  1. З моменту придбання товару пройшло не більше 14-ти діб.
  2. Товар не був у використанні.
  3. Збережений товарний вид та упаковка.
  4. Присутні фабричні пломби та ярлики.
  5. У наявність є платіжні документи, видані разом з проданим товаром.

Повернення товару можна здійснити у точках видачі товару, а також за допомогою перевізника. При поверненні товару, послуги з його пересилання оплачує Покупець (більш детальну інформацію Ви отримаєте по телефонам колл-центру).

Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан товарного вигляду поверненного товару, наявності всіх деталей та справності механізмів, мы повернемо Вам повну вартість товару, якщо немає в наявності аналогічного для обміну.

Гроші, сплачені за придбаний товар, повертаються не пізніше ніж 7 діб з моменту підтвердження сервісным центром прийняття товару.

Повернення товару, який несправний з вини виробника.

Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий за наступних умов:

  1. Товар не був у використанні. Збережені всі зіхистні плівки, документи, упаковка.
  2. Вы звернулись до нас не пізніше 14 днів з моменту придбання товару.

Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан поверненного товару, його товарного виду, наявності всіх деталей та справності(несправності) механізмів, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, мы повернемо Вам повну вартість товару, якщо немає в наявності аналогічного для обміну. Максимальний строк такой перевірки становить 14 днів.

Коли буде відмовлено у поверненні?

Інтернет-магазин вимушений відмовити у заміні товару на новий або поверненню грошей за товар, якщо:

  1. Від дати покупки пройшло більше ніж 14 днів.
  2. Відсутні документи, підтверджуючи покупку товару у нашому магазині.
  3. Товар, який був у використанні.
  4. Комплектація товару неповна, відсутні деталі, орігінальна упаковка, зарядні элементи, тощо.
  5. При обстеженні товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розкриття ті інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення в воду, механічний вплив і т.д.).

Для запобігання пошкодження при транспортуванні заказа ретельно перевіряте товар при отриманні, тому що ми відправляємо Вам його у належному стані. Такі збитки може відшкодувати тільки компанія-перевізник, але не наш магазин.

Інтернет-магазин Toys.com.ua не несе відповідальності за затримку доставки товарівв, пов'язані беспосередньо з роботою перевізників.

Враховуйте це при оформленні заказу у віддалені регіони.

Товари, які не підлягають поверненню

Зверніть увагу!

Кабінетом Міністрів України затверджений перелік товарів належного гатунку, які не підлягають поверненню або обміну:

  1. Предмети санітарної гігієни;
  2. Перо-пухові вироби;
  3. Парфуми та косметичні вироби;
  4. Дитячі м'ягкі іграшки;
  5. Дитячі іграшкі гумові надувні;
  6. Білизна натільна;
  7. Білизна постільна;
  8. Товари в аерозольній упаковці;
  9. Друкованні видання;
  10. Товари для немовлят (соски, пелюшки, пляшки для годування, тощо).