Згідно діючого законодавства України Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються наступні вимоги:
Повернення товару можна здійснити у точках видачі товару, а також за допомогою перевізника. При поверненні товару, послуги з його пересилання оплачує Покупець (більш детальну інформацію Ви отримаєте по телефонам колл-центру).
Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан товарного вигляду поверненного товару, наявності всіх деталей та справності механізмів, мы повернемо Вам повну вартість товару, якщо немає в наявності аналогічного для обміну.
Гроші, сплачені за придбаний товар, повертаються не пізніше ніж 7 діб з моменту підтвердження сервісным центром прийняття товару.
Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий за наступних умов:
Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан поверненного товару, його товарного виду, наявності всіх деталей та справності(несправності) механізмів, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, мы повернемо Вам повну вартість товару, якщо немає в наявності аналогічного для обміну. Максимальний строк такой перевірки становить 14 днів.
Інтернет-магазин вимушений відмовити у заміні товару на новий або поверненню грошей за товар, якщо:
Для запобігання пошкодження при транспортуванні заказа ретельно перевіряте товар при отриманні, тому що ми відправляємо Вам його у належному стані. Такі збитки може відшкодувати тільки компанія-перевізник, але не наш магазин.
Інтернет-магазин Toys.com.ua не несе відповідальності за затримку доставки товарівв, пов'язані беспосередньо з роботою перевізників.
Враховуйте це при оформленні заказу у віддалені регіони.
Зверніть увагу!
Кабінетом Міністрів України затверджений перелік товарів належного гатунку, які не підлягають поверненню або обміну: